خانه / بازاریابی / پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 5088/214 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

فایده از نظر مشتری

احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات

زنجیره ژنریک فایده (پورتر)

زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری

جلب مشتریان و حفظ آنها

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

بازاریابی رابطه با مشتری

سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری

ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری

سودآوری مشتری

اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر

توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

درباره ی undone75

همچنین ببینید

پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده

پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *