خانه / بازاریابی / پاورپوینت تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 1120/547 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

محل بازاریابی هدفمند

قسمت‌بندي (بخش بندی) بازار

انواع قسمت های کوچک بازار

مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه

بازاریابی تخصصی

مشخصات بازار تخصصی

بازاریابی محلی

بازاریابی انفرادی

استفاده از مشخصات جمعیت شناختی یا کسب زندگی برای بخش بندی بازار

روش قسمت‌بندي بازار

مباني قسمت‌بندي بازار (متغیرهای اصلی قسمت بندی بازارهای مصرفی)

مشخصات مصرفی

واکنش های مصرفی نسبت به مزایای مورد انتظار، اوقات مصرف یا نام تجاری کالا

قسمت بندی جغرافیایی

قسمت بندی جمعیت شناختی

قسمت بندی روانشناختی

قسمت بندی رفتاری

مباني قسمت‌بندي بازار (قسمت بندی بازارهای تجاری)

شرايط قسمت‌بندي كارامد

شرایط قسمتهای بازار برای مفید بودن

پنج الگوی انتخاب بازار هدف

بازاریابی غيرتفکیکی

بازاریابی تفکیکی

تفاوت بازاریابی تفکیکی و غیرتفکیکی

انتخاب بازار هدف با رعایت اصول اخلاقی

 

توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

درباره ی undone75

همچنین ببینید

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *